مدال نقره عابدینی قطعی شد

به گزارش جعبه مهر، مجتبی عابدینی با شکست شمشیربازی از ایتالیا راهی فینال مسابقات شمشیربازی بزرگ جهانی شد و مدال نقره خود را مسجل کرد.

مدال نقره عابدینی قطعی شد

به گزاش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، روز دوم مسابقات شمشیربازی جایزه بزرگ دنیای کره جنوبی امروز (شنبه) با برگزاری ملاقاتهای جدول 64 نفره در سئول پیگیری شد.

در این مرحله از مسابقات محتبی عابدینی که بدون بازی وارد جدول 64 نفره شده بود در مصاف با حریفی از فرانسه 17 بر 15 به فزونی دست یافت. وی در جدول 32 نفره مقابل نماینده کره جنوبی که قهرمانی دنیا را در کارنامه دارد 15 بر 13 پیروز شد و به جمع 16 بازیکن برتر راه یافت. عابدینی در این مرحله مقابل ژیلاگی که قهرمانی ملاقاتهای انفرادی المپیک لندن را در اختیار دارد 15 بر 12 به فزونی رسید و به جمع 8 بازیکن برتر این رقابت ها راه یافت.

با صعود به جمع 8 بازیکن برتر مسابقات شمشیربازی جایزه بزرگ دنیای کره جنوبی، مجتبی عابدینی صاحب 21 امتیاز المپیکی شد. بدین ترتیب وی که پیش از این رقابت ها در رده 14 دنیا قرار داشت و صاحب رده 13 المپیکی بود، با این امتیاز پیروز شد صندلی خود در جمع 14 بازیکن برتر دنیا را تثبیت نموده و بدین ترتیب دو سهمیه المپیکی ایران در اسلحه سابر قطعی و نهایی شد.

در ادامه و در ملاقات نیمه نهایی مجتبی عابدینی دیگو اوکچیزی از ایتالیا را 15 بر 11 شکست داد و راهی فینال شد و مدال نقره خود را قطعی کرد.

شرکت دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: تسنیم
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 4363

به "مدال نقره عابدینی قطعی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدال نقره عابدینی قطعی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید