رونمایی از یادمان شهدای محیط بان در مرکز

به گزارش جعبه مهر، خبرگزاری خبرنگاران- به مناسبت میلاد با سعادت علی ابن موسی الرضا(ع) و روز ملی محیط بان صبح فردا دیوار نگار شهدای محیط بان رونمایی می گردد.

رونمایی از یادمان شهدای محیط بان در مرکز

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، 11ذی القعده 1437 و روز میلاد خجسته علی ابن موسی الرضا(ع) که به نام ضامن آهو و روز محیط بان مزین شده است، فرصت مغتنمی است تا از زحمات و کوشش های محیط بانان عزیز که حافظان راستین عرصه ها و مواهب لایزال الهی هستند و به اسم پاسداران طبیعت با عشق و علاقه از عرصه های طبیعی، اکوسیستم های حیات بخش گونه های جانوری و گیاهی و ارزش های تنوع زیستی حراست و حفاظت می کنند، تقدیر و تشکر نماییم.

به همین منظور اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران با همکاری شهرداری منطقه 16، همزمان با فرارسیدن میلاد با سعادت علی ابن موسی الرضا(ع) و روز محیط بان از دیوارنگار شهدای محیط بانکه با حمایت و طراحی سازمان زیباسازی طراحی و به تصویر کشیده شده است، رونمایی خواهد نمود.

آیین رونمایی از یادمان شهدای محیط بان، صبح فردا )چهارشنبه 2 تیرماه) و با حضور اعضای محترم شورای اسلامی شهر، شهردار منطقه 16، مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار، مدیر عامل سازمان زیباسازی شهر تهران و فرمانده یگان حفاظت سازمان حفاظت محیط زیست برگزار و از تعدادی محیط بان استان تهران تقدیر خواهد شد .

شرکت دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 10636

به "رونمایی از یادمان شهدای محیط بان در مرکز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از یادمان شهدای محیط بان در مرکز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید