کار سخت کمال برای بازگشت به ترکیب اصلی پرسپولیس

به گزارش جعبه مهر، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال پرسپولیس پس از صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا توانسته است 8 امتیاز از 4 ملاقات ابتدایی خود در لیگ برتر بیستم فوتبال ایران کسب کند.

کار سخت کمال برای بازگشت به ترکیب اصلی پرسپولیس

عملکرد بازیکنان این تیم در آخرین ملاقات خود مقابل شهر خودرو مشهد باعث پیروزی سه بر صفر این تیم شد تا شاگردان یحیی گل محمدی با آرامش و اعتماد به نفس بیشتری به فکر هفته های پیش رو باشند.

عملکرد هافبک های پرسپولیس در این ملاقات باعث رضایت کامل یحیی گل محمدی و دستیارانش شده است تا آنها تصمیمی برای ایجاد تغییر در ترکیب این تیم در ملاقات فینال لیگ قهرمانان آسیا نداشته باشند.

پرسپولیس در حالی پیروز به کسب پیروزی مقابل شهر خودرو شد که کمال کامیابی نیا هافبک دفاعی خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت.

با این حال وی شرایط بازی کردن را برای این تیم مقابل ذوب آهن اصفهان قبل از برگزاری ملاقات فینال لیگ قهرمانان پیدا نموده است اما عملکرد میلاد سرلک و احمد نورالهی که پیروز به گلزنی مقابل شهر خودرو نیز شدند کار را برای بازگشت کامیابی نیا به ترکیب اصلی تیمش سخت کرد.

تیم فوتبال پرسپولیس 22 آذر با ذوب آهن اصفهان در تهران بازی می نماید و سپس راهی قطر شده تا فینال لیگ قهرمانان آسیا را 29 آذر مقابل نماینده شرق برگزار کند و اگر اعتماد گل محمدی به سرلک و نورالله ادامه داشته باشد، کار کامیابی نیا برای بازگشت به ترکیب و بازی در فینال آسیا سخت خواهد بود.

شرکت دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 8524

به "کار سخت کمال برای بازگشت به ترکیب اصلی پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کار سخت کمال برای بازگشت به ترکیب اصلی پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید