کشف جسد کارمند صدا و سیما در خانه اش ، انتشار بوی تعفن در منزل ؛ مرگ خانم دکتر مشکوک است

به گزارش جعبه مهر، جسد یک زن جوان تحصیلکرده که از کارمندان صدا و سیما بوده و به طرز مشکوکی در خانه اش جان باخته بود، در آپارتمانش پیدا شد.

کشف جسد کارمند صدا و سیما در خانه اش ، انتشار بوی تعفن در منزل ؛ مرگ خانم دکتر مشکوک است

به گزارش خبرنگاران، ساعت 12 ظهر آدینه 21 بهمن، مأموران کلانتری 129 جامی در تماس با بازپرس وحید ناصری از مرگ مشکوک زن جوانی خبر دادند.

با گزارش این خبر تحقیقات به دستور بازپرس جنایی شروع شد و با حضور تیم تحقیق در محل با جسد زن 42 ساله روی تختخواب روبرو شدند.

از مرگ زمان زیادی می گذشت و به همین خاطر، دلیل مرگ نامعین بود بنابراین به دستور بازپرس جنایی، جسد برای آنالیز دلیل مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد.

در ادامه تحقیقات مدیر ساختمان که جسد زن جوان را پیدا نموده بود، گفت: چند روزی بود که این خانم را ندیده بودم معمولاً ساکنان ساختمان اگر قصد مسافرت داشتند به من خبر می دادند که مراقب آپارتمانشان باشیم.

مدیر ساختمان اضافه نمود: از طرفی چند روزی است که بوی تعفن شدید از ساختمان او به مشام می رسد و بعد از اینکه چندین بار زنگ خانه او را زدم و پاسخی نشنیدم، با کلید یدک واردشدم. به محض ورود به خانه متوجه شعله های روشن گاز شدم و داخل اتاق خواب هم جسد متوفی دیده می شد. در ادامه آنالیز ها معین شد که زن جوان، مدرک تحصیلی دکتری دارد و کارمند صدا و سیما است.

از آنجایی که سیستم گرمایشی خانه با مشکل روبرو شده بود به نظر می رسید که زن جوان برای گرم کردن خانه اقدام به روشن کردن شعله های گاز نموده بود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 بهمن 1401 بروزرسانی: 23 بهمن 1401 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 11301

به "کشف جسد کارمند صدا و سیما در خانه اش ، انتشار بوی تعفن در منزل ؛ مرگ خانم دکتر مشکوک است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف جسد کارمند صدا و سیما در خانه اش ، انتشار بوی تعفن در منزل ؛ مرگ خانم دکتر مشکوک است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید