پنجمین نمایشگاه کفش و صنایع وابسته در قم افتتاح شد

به گزارش جعبه مهر، خبرنگاران/قم پنجمین نمایشگاه کفش، صندل و صنایع وابسته با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در قم افتتاح شد.

پنجمین نمایشگاه کفش و صنایع وابسته در قم افتتاح شد

پنجمین نمایشگاه کفش، صندل و صنایع وابسته با حضور حمید زادبوم معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان توسعه تجارت ایران، بهرام سرمست استاندار قم و جمعی از مسئولان استانی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی قم افتتاح شد.

بر اساس این گزارش، 123 شرکت تولیدی در پنجمین نمایشگاه کفش استان قم حضور دارند، این نمایشگاه تا چهارم بهمن ماه ادامه داشته و علاقه مندان داخلی و خارجی می توانند از این نمایشگاه دیدن کنند.

برای نخستین بار بزرگ ترین نشان های تجاری و واحدهای تولیدی کفش کشور محصولات خود را در نمایشگاه کفش استان عرضه می کنند، این نمایشگاه با هدف رشد صادرات استان و معرفی برندهای برتر برپاشده و 50 درصد از قم و 50 درصد از استان های مشهد، تهران، تبریز، همدان، قزوین و کرج در آن حضور دارند.

همچنین 180 میهمان خارجی برای شرکت در نمایشگاه به صورت ویژه و با دو روز اسکان رایگان در قم دعوت شده اند که مدعوین مذکور از 30 کشور من جمله عراق، افغانستان، پاکستان، ازبکستان، گرجستان، ترکیه، روسیه، آذربایجان، قزاقستان، عمان، لیبی، کنیا، اوکراین، ترکمنستان، روسیه، سودان و .. هستند.

همچنین سفیران کشورهای عراق، آذربایجان، افغانستان، ایتالیا، پاکستان و نیجریه نیز برای بازدید از نمایشگاه دعوت شده اند.

شرکت دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 4599

به "پنجمین نمایشگاه کفش و صنایع وابسته در قم افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنجمین نمایشگاه کفش و صنایع وابسته در قم افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید