پنالتی الدحیل مشکوک بود، این چه بازی جوانمردانه ای است؟

به گزارش جعبه مهر، به گزارش خبرنگاران، بعد از تساوی 2-2 تیم فوتبال استقلال مقابل الدحیل قطر، فرشاد ماجدی، مربی تیم استقلال، در نشست خبری جوابگوی سوالات خبرنگاران بود.

پنالتی الدحیل مشکوک بود، این چه بازی جوانمردانه ای است؟

متن صحبت های ماجدی به توضیح ذیل است:

* برنامه ریزی AFC فشار زیادی روی تیم ها وارد نموده و فشردگی بازی ها سبب شده میزان مصدومیت ها افزایش یافته و رفته رفته از کیفیت بازی ها کاسته گردد.

* دیروز مقابل تیم خوبی بازی کردیم که در جام باشگاه های دنیا حضور داشت و حتی توانست تیم قدرتمند اولسان کره جنوبی را با 3 گل شکست دهد. مقابل این تیم قدرتمند بازی کردیم. متاسفانه با وجود اینکه در ملاقات اول برتر از حریف بودیم ولی نتیجه لازم را نگرفتیم. الدحیل دیروز برای تساوی آمده بود و ما به دنبال شکست این تیم بودیم ولی متاسفانه فقط یک امتیاز کسب کردیم.

* متاسفانه وقتی 2 بازیکن ما فرشید اسماعیلی، محمد نادری و شیخ را به دلیل مصدومیت از دست دادیم، مجبور شدیم تغییر سیستم بدهیم و حتی در اواخر بازی با از دست دادن دیاباته چند دقیقه 10 نفره کار کردیم. نتایج ملاقاتها حالا به 2 بازی آخر کشیده ولی امیدوارم با برد در مسابقات آخر صعود کنیم و دل طرفداران را شاد کنیم.

* باید بازی جوانمردانه انجام گردد. در ملاقات قبلی در حالی که 3 - 3 بودیم، یک پنالتی مسلم برای ما نگرفتند و در این بازی یک پنالتی مشکوک علیه ما گرفتند. ممکن بود با این پنالتی بازنده شویم. به هر حال فیرپلی باید انجام گردد و داوری خوبی توسط داوران صورت بگیرد. یکی از مسئولان تیم الدحیل اعتراض کرد و حتی تا نزدیکی نیمکت ما آمد ولی مربی ما کارت زرد گرفت. نمی دانم این چه نوع فیرپلی است؟

* به خاطر این تحلیل رفتیم که بازیکنان خسته شده بودند. به هر حال فاصله بازی ها خیلی کم است و این روی بدن بازیکنان تاثیر می گذارد.

* فعلاً دو بازیکن ما مصدوم شده و باید طوری ریکاوری کنیم که برگردند. همه تیم ها کوشش می نمایند بازیکنان مصدوم خود را برگردانند ولی ایران و ایرانی ها با غیرت و تعصب خود همواره سعی می نمایند در اینگونه مواقع محکم باشند و امیدوارم نفرات جایگزین هم نام استقلال را در آسیا مطرح نمایند و با قدرت در مسابقات شرکت نمایند.

* غیبت فرهاد مجیدی صد در صد روی فرایند بازی ما تاثیر داشت. مجیدی اشراف کاملی به تیم دارد و صحبت های او در کنار خط هدایت های خوبی برای بازیکنان است. البته ما هم به عنوان دستیار صحبت های مجیدی را به بازیکنان گوشزد می کنیم ولی نبود او هم تیم را تحت الشعاع قرار داد.

شرکت دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 9953

به "پنالتی الدحیل مشکوک بود، این چه بازی جوانمردانه ای است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنالتی الدحیل مشکوک بود، این چه بازی جوانمردانه ای است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید