پمپئو نسبت به ایران دچار وسواس ذهنی شده است

به گزارش جعبه مهر، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در حساب توئیتری خود نوشت: آقای ما دروغ گفتیم، فریبکاری کردیم و دزدیدیم که دوره اش رو به اتمام است، باز هم دچار وسواس ذهنی نسبت به ایران شده است.

پمپئو نسبت به ایران دچار وسواس ذهنی شده است

به گزارش خبرنگاران از اداره کل اطلاع رسانی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه، سعید خطیب زاده در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: آقای ما دروغ گفتیم، فریبکاری کردیم و دزدیدیم** که دوره اش رو به اتمام است، باز هم دچار وسواس ذهنی اش نسبت به ایران شده است.

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان اضافه نمود: واقعیت این است که رژیم های ایالات متحده مدت هاست که علیه مردم ایران و همسایگان آن ها کودتا و جنگ به راه می اندازند. افراد بی شماری را کشته اند و آسیب پذیرترین اقشار آمریکا را به عنوان سپر انسانی خود مورد سوء استفاده قرار داده اند.این ذات حقیقی رژیم متبوع اوست.

** اشاره به جمله معروفی از مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا که در گفت و گویی صراحتا گفته وقتی در سازمان سیا بوده دروغ می گفته و فریبکاری می نموده است.

شرکت دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 8648

به "پمپئو نسبت به ایران دچار وسواس ذهنی شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پمپئو نسبت به ایران دچار وسواس ذهنی شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید