وزیر ورزش: اجاره 2 ماه اماکن ورزشی بخشیده شد

به گزارش جعبه مهر، وزیر ورزش و جوانان گفت: با توجه به شیوه گسترش ویروس کرونا و پیامدهای ناشی از آن اجاره بهای اماکن ورزشی واگذار شده به بخش خصوصی در ماه های اسفند 98 و فروردین سال جاری بخشیده شد.

وزیر ورزش: اجاره 2 ماه اماکن ورزشی بخشیده شد

به گزارش ایرنا مسعود سلطانی فر روز یکشنبه در نشست شورای معاونان دستگاه متبوعش این اظهارات را بیان کرد و اضافه نمود: از بخش خصوصی حمایت می کنیم و ادامه بخشودگی چهار هزار مکان ورزشی متعلق به وزارت ورزش بستگی به شرایط کنترل بیماری کرونا دارد.

وی این را هم گفت که تا به امروز بیش از 500 مکان ورزشی در اختیار ستادهای ملی استانی مبارزه با کرونا ویروس قرار گرفته است و از این تعداد 140 مکان تحویل داده شده و 118 مکان هم توسط ستادهای مدیریت بحران بیماری کرونا تجهیز شده است.

وزیر ورزش و جوانان در سرانجام گفت: همچنین پنج هزار و 800 تخت در اماکن ورزشی برای قرنطینه مستقر شده است و تمامی مکان ها و خوابگاه های ورزشی تا زمان اعلام ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا در اختیار ستادهای ملی استانی خواهد داشت.

ویروس کرونا موسوم به کووید 19 اواسط ماه دسامبر (24 اذر) در شهر ووهان چین گزارش و ابتدا از این بیماری به عنوان ذات الریه نام برده شد. اما کمیسیون ملی بهداشت چین در 30 دسامبر سال 2019 (9 دی ماه 98) به صورت رسمی شیوع این ویروس را در چین اعلام نمود.

بر اساس آخرین آمار رییس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در روز گذشته؛ تا به امروز 80 هزار و 868 نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شدند و 55 هزار و 987 نفر در کشور بهبود یافتند. سه هزار و 513 نفر هم از این بیماران نیز در شرایط شدید تحت مراقبت قرار دارند و تعداد جان باختگان کرونا در کشور به پنج هزار و 31 نفر رسیده است.

در بین ورزشکاران احسان حدادی دارنده مدال نقره المپیک به کرونا مبتلا شد و بهبود یافت.

شرکت دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: عصر ایران
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 5828

به "وزیر ورزش: اجاره 2 ماه اماکن ورزشی بخشیده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر ورزش: اجاره 2 ماه اماکن ورزشی بخشیده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید