واکنش دمشق به بیانیه واشنگتن

به گزارش جعبه مهر، ایسنا نوشت: وزارت خارجه سوریه خاطرنشان کرد، بیانیه واشنگتن درباره کمیته قانون اساسی سوریه تلاشی برای مداخله در امور داخلی این کشور است.

واکنش دمشق به بیانیه واشنگتن

به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه(سانا)، یک منبع مسئول در وزارت خارجه سوریه خاطرنشان کرد: بیانیه وزارت خارجه آمریکا درباره جلسات کمیته قانون اساسی سوریه در ژنو بار دیگر نشان می دهد که آمریکا برای مداخله در امور سایر کشورها و تحمیل دستورکارهای ویژه خود کوشش می نماید.

این منبع اضافه نمود: ما بار دیگر تأکید می کنیم که این مذاکرات سوری-سوری است و هیچ کسی حق مداخله در آن را ندارد. کسی حق ندارد از طرفی به بهانه ای معین حمایت کند. نقش سازمان ملل تنها تسهیل مذاکرات کمیته و امور آن است.

این منبع تأکید کرد که هرگونه نظرات یا بیانیه هایی از آمریکا یا دیگران هیچ ارزشی ندارد و بر فعالیت کمیته و ماهیت مذاکرات آن و شکل و مضمون آن تأثیری نخواهد داشت.

وزارت خارجه آمریکا شنبه دمشق را به کوشش برای کارشکنی در فعالیت کمیته قانون اساسی متهم کرد.

پیش از این گی یر پدرسن، فرستاده سازمان ملل به سوریه خاطرنشان کرد، اعضای کمیته قانون اساسی سوریه به توافقی درباره دستورکار مذاکرات دست نیافته اند.

وی ابراز امیدواری کرد که در دوره آینده توافقی حاصل گردد.

310311

شرکت دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 4081

به "واکنش دمشق به بیانیه واشنگتن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش دمشق به بیانیه واشنگتن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید