واشنگتن گزارش حقوق بشری خود علیه ایران را منتشر کرد

به گزارش جعبه مهر، وزارت خارجه آمریکا با انتشار گزارشی تحت عنوان گزارش سالانه حقوق بشر که مربوط به سال 2019 عنوان شده، اتهامات خود علیه ایران را تکرار کرد، هرچند این اتهامات را بدون سند عنوان کرده است.

واشنگتن گزارش حقوق بشری خود علیه ایران را منتشر کرد

به گزارش گرده سیاسی خبرنگاران، وبگاه وزارت خارجه آمریکا با انتشار گزارشی تحت عنوان گزارش سالانه حقوق بشر که مربوط به سال 2019 عنوان شده، اتهامات خود علیه ایران را تکرار کرد.

در این گزارش وزارت خارجه آمریکا در ادعایی، تهران را به نقض حقوق زنان و اقلیت ها و سرکوب مخالفان متهم نموده است.

آمریکا در گزارش مغرضانه و ضدایرانی خود همچنین اداعا نموده است که اعدام ها در ایران مطابق با استاندار های قانونی بین المللی نیست.

همچنین وزارت خارجه در گزارش تازه و ساختگی خود، با مداخله در امور داخلی ایران به مسائل آبان ماه در ایران اشاره نموده و آماری ثابت نشده از تحولات آن موقع را به نقل از رویترز مورد استناد قرار داده است.

این ادعا و گزارش وزارت خارجه آمریکا در حالی منتشر شده که بسیاری از فعالان حقوق بشر، آمریکا را به دلیل فروش اسلحه و روابط سیاسی و نظامی بسیار نزدیک با کشور های ناقض حقوق بشر از جمله عربستان و بحرین مورد انتقاد قرار داده اند، اما رهبران واشنگتن بدون توجه به نقض حقوق بشر در بحرین و فاجعه انسانی ناشی از جنگ عربستان علیه یمن همچنان روابط خود را همسو و بسیار نزدیک با ریاض و منامه ادامه می دهند.

شرکت دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 5175

به "واشنگتن گزارش حقوق بشری خود علیه ایران را منتشر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واشنگتن گزارش حقوق بشری خود علیه ایران را منتشر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید