نمایندگان همدان جوابگوی رأی مثبت خود به لایحه بودجه 99 باشند

به گزارش جعبه مهر، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا در نامه ای به نمایندگان این استان در کمیسیون تلفیق از آنان خواستند تا به دلیل رأی مثبت یا عدم رأی به لایحه بودجه 99 پاسخگو باشند.

نمایندگان همدان جوابگوی رأی مثبت خود به لایحه بودجه 99 باشند

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، در پی رأی مثبت محمد کاظمی و حسن لطفی، دو نماینده استان همدان در مجلس شورای اسلامی به لایحه بودجه 99 و همچنین غیبت محمدعلی پورمختار، دیگر از نمایندگان این استان در جلسه رأی گیری این لایحه، دانشجویان جامعه اسلامی دانشگاه بوعلی سینا همدان در نامه های جداگانه ای از آنان درخواست توضیح در برابر عملکردشان را خواستار شدند.

در این نامه ها آمده است:

علی رغم نظر کارشناسان مبنی بر ضرورت اصلاح رد کلیات بوجه 99 و اصلاح آن، متأسفانه هفته گذشته شاهد آن بودیم کمیسیون تلفیق مجلس به آن رأی مثبت داد. معتقدیم تصویب و اجرای طرح بودجه 99 سبب بروز مسائل بسیاری برای کشور و فشار به اقشار ضعیف جامعه خواهد شد؛ لذا با توجه به عضویت حضرتعالی در این کمیسیون و رأی مثبتی که به بودجه 99 داده اید، بدینوسیله از جنابعالی جهت دفاع از رأی و عملکرد خود در این خصوص و پاسخگویی به دانشجویان در تاریخ 14 تا 30 دی در دانشگاه بوعلی سینا، دعوت به عمل می آید.

شرکت دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 4417

به "نمایندگان همدان جوابگوی رأی مثبت خود به لایحه بودجه 99 باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایندگان همدان جوابگوی رأی مثبت خود به لایحه بودجه 99 باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید