مورینیو به درد فوتبال ایتالیا می خورد

به گزارش جعبه مهر، الساندر دل پیرو، اسطوره باشگاه یوونتوس بازگشت ژوزه مورینیو به سری آ را برای فوتبال ایتالیا مفید توصیف کرد.

مورینیو به درد فوتبال ایتالیا می خورد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، تنها چند روز بعد از انتشار خبر اخراج ژوزه مورینیو از تاتنهام بود که امروز مدیران باشگاه رم اعلام کردند با این سرمربی پرتغالی برای فصل بعد به توافق دست یافته اند. ژوزه مورینیو یک دهه قبل دوران فوق العاده ای را در اینتر سپری کرده بود و حالا جالوروسی به دنبال تکرار آن روزهای درخشان است. با توجه به سبک بازی تیم های ژوزه مورینیو، دل پیرو حضور او روی نیمکت رم را مثبت ارزیابی کرده است.

الساندرو دل پیرو گفت: فکر می کنم ژوزه مورینیو برای تیم های ایتالیایی گزینه ای بسیار خوب محسوب می شود. نمایندگان ایتالیا هنوز هم به طور کلی دفاعی تر از بقیه تیم هایی اروپایی هستند و البته ژوزه مورینیو نیز یک مربی دفاعی بوده و سبک بازی های تیم های او مبتنی بر قدرت دفاعی است.

در حال حاضر هیچ ستاره بزرگی در ترکیب رم بازی نمی کند، بنابراین هرگز شاهد درگیری سرمربی جدید این باشگاه با بازیکنان نخواهیم بود و مورینیو در این باشگاه راه خود را دنبال خواهد کرد. در این شرایط است که مورینیو قادر به ارائه بهترین عملکرد خود بوده و از همیشه موثرتر ظاهر می شود.

من فکر می کنم حضور مورینیو روی نیمکت رم باعث قدرتمندتر شدن سری آ شود، اما من به عنوان یک هوادار یوونتوس به دنبال این مسئله نیستم. شکستن سد تیم های مورینیو بسیار سخت است و فصل بعد تقابل با تیم های او مانند کشیدن دندان ها خواهد بود.

شرکت دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 9998

به "مورینیو به درد فوتبال ایتالیا می خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مورینیو به درد فوتبال ایتالیا می خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید