مدل های مناسب چراغ LED برای سیستم نورپردازی آشپزخانه

به گزارش جعبه مهر، سیستم نورپردازی آشپزخانه تمام لوازم موجود در این مکان را تحت تاثیر حضور خود قرار می دهد. لوازمی از قبیل، کابینت، کانترها، سینک ظرفشویی و حتی غذاهایی که در آشپزخانه تهیه می کنید همگی وقتی زیباتر می شوند که یک سیستم روشنایی مناسب و شیک در آشپزخانه خود داشته باشید. در گذشته زمانی که کار به نصب سیستم روشنایی در آشپزخانه می رسید عمدتا افراد به نصب یک یا چند عدد لامپ فلوروسنت ساده بسنده و کار را تمام شده حساب می کردند. اما امروز می دانیم که یک سیستم روشنایی مناسب در آشپزخانه بسیار حیاتی و لازم است؛ در حقیقت همانقدر که در انتخاب کابینت ها حساسیت به خرج می دهید باید بروی انتخاب یک سیستم روشنایی مناسب هم وقت و توجه زیادی بگذارید.

مدل های مناسب چراغ LED برای سیستم نورپردازی آشپزخانه

در آشپزخانه های امروزی بنظر می رسد تمایل به سمت نصب سیستم های LED در آشپزخانه طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. این گفته بر اساس تحقیقاتی که در سال 2013 توسط انجمن علمی موسسه آشپزی و آشپزخانه در آمریکا انجام شده است تایید می شود. انتخاب نورهای LED برای آشپزخانه های مدرن و سنتی امروزی یک شروع بسیار خوب است اما با انتخاب این سیستم باید لایه های نوری متفاوتی در آشپزخانه ایجاد کنید تا فضایی گرم و دلپذیر بوجود آورده باشید و در کنار آن به راحتی بتوانید کارهای خود را در آشپزخانه انجام بدهید. بهترین راه برای این کار نیز استفاده از نورهای ال ایی دی در رنگ های مختلف است. البته نورهای ال ایی دی در کنار نمای بسیار شیک و مدرنی که به آشپزخانه شما می دهند در مصرف برق و انرژی نیز بسیار مقرون بصرفه تر از لامپ ها و لوستر های پرمصرف هستند. در شکل های زیر مدل های مختلفی از سیستم های روشنایی LED در آشپزخانه را مشاهده خواهید کرد.

سیستم نورپردازی آشپزخانه

شرکت دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: اتاق
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 7939

به "مدل های مناسب چراغ LED برای سیستم نورپردازی آشپزخانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدل های مناسب چراغ LED برای سیستم نورپردازی آشپزخانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید