ماهاتیر محمد: از تحریم های آمریکا علیه ایران حمایت نمی کنیم

به گزارش جعبه مهر، نخست وزیر مالزی خطاب به مقامات آمریکایی تاکید نمود کشورش از تحریم های واشنگتن علیه ایران حمایت نمی کند.

ماهاتیر محمد: از تحریم های آمریکا علیه ایران حمایت نمی کنیم

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، ماهاتیر محمد نخست وزیر مالزی تاکید نمود که کشورش از تحریم های آمریکا علیه ایران حمایت نمی نماید.

به گزارش شبکه الجزیره، نخست وزیر مالزی گفت: تحریم را فقط سازمان ملل باید علیه یک کشور اعمال کند.

وی به مقامات آمریکایی تاکید نمود که اجازه دهند در زمینه حاکمیت تحریم ها قواعد و قوانین مشخصی باشد.

وی در سخنرانی خود در نشست مالی انجمن دوحه که در حال برگزاری است در حضور ایوانکا ترامپ دختر رئیس جمهور آمریکا و استیو منوچین وزیر خزانه داری آمریکا گفت که تحریمهای یکجانبه آمریکا مسائلی را برای کشورهای دیگر به وجود آورده است.

نخست وزیر مالزی در ادامه سخنرانی خود در دوحه اضافه نمود: ما ایده تحریمها را دوست نداریم. ما یک اقتصاد کوچک هستیم و همه کاری که برای حل مسالمت آمیز بحرانها می توانیم بکنیم این است که دعا و موعظه کنیم.

محمد در بخش پرسش و پاسخ در پاسخ به این سوال که چه زمانی قدرت را واگذار می نماید از پاسخ مستقیم طفره رفت اما گفت که هر زمانی مسائل حل و فصل شوند آماده سپردن قدرت به انور ابراهیم جانشین خود است.

ماهاتیر 94 ساله سه شنبه هفته گذشته در مصاحبه ای به رویترز گفت که او تا پیش از برگزاری نشست سازمان همکاری های مالی آسیا-پاسفیک که قرار است در ماه نوامبر سال 2020 در مالزی برگزار گردد، سمت خود را به معاونش واگذار نمی نماید اما می تواند پس از آن آماده انجام این کار گردد.

ص

شرکت دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 4233

به "ماهاتیر محمد: از تحریم های آمریکا علیه ایران حمایت نمی کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماهاتیر محمد: از تحریم های آمریکا علیه ایران حمایت نمی کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید