فن دایک: بالای سر بردن جام بدون حضور تماشاگران لذتی ندارد

به گزارش جعبه مهر، مدافع هلندی تیم فوتبال لیورپول می گوید؛ برگزاری جشن قهرمانی تیمش در لیگ برتر انگلیس بدون حضور تماشاگران به اندازه ای که باید لذت بخش نیست.

فن دایک: بالای سر بردن جام بدون حضور تماشاگران لذتی ندارد

به گزارش خبرنگاران، شرایط ویژه ای که به خاطر شیوع کرونا برای لیگ برتر انگلیس و دیگر لیگ های اروپایی به وجود آمده، ممکن است سبب برگزاری هفته های باقی مانده این رقابت ها بدون حضور تماشاگران شود. بیشتر لیگ های معتبر فوتبال اروپا به دلیل شیوع کرونا و ابتلای برخی از بازیکنان شان تصمیم به تعلیق سه چهار هفته ای مسابقات خود گرفته اند و لیگ برتر هم تا 16 فروردین متوقف خواهد بود اما هیچ تضمینی برای از سر گرفته شدن مسابقات در تاریخ های اعلام شده وجود ندارد. حتی اگر این مسابقات از سر گرفته شوند هم به احتمال زیاد از ورود تماشاگران به استادیوم ها ممانعت به عمل خواهد آمد. به این ترتیب احتمال دارد لیورپول، تیمی که با کسب دو پیروزی دیگر اولین قهرمانی اش در لیگ برتر طی 30 سال گذشته مسجل خواهد شد، بدون حضور تماشاگرانش، جشن قهرمانی را برپا کند و برای فن دایک هم تصور چنین سناریویی سخت است.

برترین بازیکن فصل گذشته لیگ برتر انگلیس که به خانه اش در هلند برگشته است، درباره قهرمانی لیورپول در لیگ برتر گفت: اگر ما در استادیوم خالی جشن قهرمانی بگیریم و هواداران حضور نداشته باشند، من خیلی برای آنها متأسف خواهم شد. مسلماً اگر قرار باشد که در آن روز هیچ هواداری در آنفیلد حضور پیدا نکند، اتفاق تلخی رخ خواهد داد. هیچکسی دوست ندارد بدون حضور تماشاگران بازی کند و این کار لذتی ندارد.

فن دایک اضافه کرد: تا زمانی که تصمیم گرفته نشود که چطور باید فصل را ادامه دهیم، باید منتظر بمانیم و آن موقع هم با آن تصمیم کنار بیاییم اما اگر تصمیم بر این شد که بدون تماشاگر بازی کنیم، ما قطعاً در یک فرصت مناسب جام را برای نشان دادن به هواداران مان به استادیوم خواهیم برد.

موافقت تیم های لیگ برتر انگلیس با اعلام لیورپول به عنوان قهرمان، احتمال برگزاری مسابقات فصل آینده با 22 تیم

لیورپول که 29 بازی در این فصل لیگ برتر انجام و در تمامی آنها تنها 5 امتیاز از دست داده است، با کسب 6 امتیاز دیگر صرفنظر از نتایج منچسترسیتی قهرمانی اش را قطعی می کند.

شرکت دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 5250

به "فن دایک: بالای سر بردن جام بدون حضور تماشاگران لذتی ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فن دایک: بالای سر بردن جام بدون حضور تماشاگران لذتی ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید