عملیات اجرایی 2 پروژه صنعتی اسدآباد هفته آینده شروع می گردد

به گزارش جعبه مهر، خبرنگاران/همدان فرماندار شهرستان اسدآباد از کلنگ زنی و شروع عملیات اجرایی دو پروژه صنعتی کارخانه فراوری کاغذ و کارخانه قهوه این شهرستان در هفته آینده با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت اطلاع داد.

عملیات اجرایی 2 پروژه صنعتی اسدآباد هفته آینده شروع می گردد

مجید درویشی در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد:مجوزهای لازم برای شروع عملیات اجرایی و احداث کارخانه فراوری کاغذ از سنگ آهک و پلی اتیلن و کارخانه قهوه در مجموع با سرمایه گذاری 300 میلیارد تومان در شهرک صنعتی اسدآباد آماده شده و پیرو پیگیری های اجرا شده، برای کلنگ زنی این دو پروژه صنعتی منتظر حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان همدان و شهرستان در هفته آینده هستیم.

وی با اشاره به اینکه افتتاح و راه اندازی این دو کارخانه توسط بخش خصوصی برای بیش از 400 نفر اشتغال مستقیم ایجاد خواهد نمود، یادآور شد: در حال حاضر بستر برای صنعتی شدن شهرستان به لحاظ آمایش سرزمین و ملاحظات زیست محیطی فراهم بوده و اسدآباد مهیای سرمایه گذاری و ایجاد طرح های بزرگ صنعتی است.

درویشی احداث این دو پروژه صنعتی را در شهرستان یک جهش و شتاب بزرگ در صنعت شهرستان ومنطقه دانست و توضیح داد: احداث این دوکارخانه در کنار دیگر کارخانه های کنستانتره و گندله شهرستان ضمن کاهش نرخ بیکاری نیروی انسانی فعال شهرستان، موجب ترغیب و تشویق استقرار و سرمایه گذاری سرمایه گذاران بیشتر در شهرستان در زمینه های صنعتی مختلف بوده و کارخانه کاغذ سنگی از نقش موثری در افزایش ارزش افزوده و جلوگیری از خام فروشی و ارز آوری معادن برای شهرستان خواهد داشت.

شرکت دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 4303

به "عملیات اجرایی 2 پروژه صنعتی اسدآباد هفته آینده شروع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عملیات اجرایی 2 پروژه صنعتی اسدآباد هفته آینده شروع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید