علاقه کریستیانو رونالدو به یادگیری زبان ترکی

به گزارش جعبه مهر، مریح دمیرال در سال های اخیر حضور مستمری در ترکیب ثابت یوونتوس نداشته و هر تابستان اخباری در خصوص احتمال جدایی این مدافع جوان مطرح می گردد. حالا مریح دمیرال در مصاحبه ای مدعی شد رابطه خوبی با بازیکنان باتجربه یوونتوس دارد و او و رونالدو در حال یاد دادن زبان های جدیدی به یکدیگر هستند.

علاقه کریستیانو رونالدو به یادگیری زبان ترکی

مریح دمیرال گفت: ما بازیکنانی هستیم که به فشار در فوتبال عادت نموده و در بهترین لیگ و در بهترین تیم بازی می کنیم. رقابت خوبی بین در رختکن یوونتوس وجود دارد و همه برای یکدیگر بازی می نمایند. ترکیه در جام ملت های اروپا نتایج خوبی خواهد گرفت و ملاقات برابر ایتالیا برای من معنی اهمیت زیادی دارد. بازی در ایتالیا و مقابل این تیم ویژه خواهد بود.

شرایط در رختکن یوونتوس؟ من همواره با لئونارو بونوچی شوخی کنیم و البته جورجو کیه لینی سر به سر من می گذارد و من نیز با او شوخی می کنم. کیه لینی از من در خصوص عملکرد ایلماز سوال نموده، آن ها بازی های تیم ملی ترکیه را تماشا می نمایند و بازیکنان ما را می شناسند.

من و جیجی بوفون بسیار نزدیک هستیم و او یک فرد واقعا خاص و فروتن است. بوفون همواره از من حمایت نموده و من از او تشکر می کنم. کیه لینی 37 ساله است، اما تماشای کوشش بی وقفه او در تمرینات همواره من را تحت تأثیر قرار می دهد. وقتی در ترکیب قرار نمی گیرم، بازیکنانی مانند کریستیانو رونالدو و پائولو دیبالا به من توصیه می نمایند کوشش خود را در تمرینات افزایش دهم. رونالدو هر روز می خواهد زبان ترکی یاد بگیرد و دیبالا و سایر هم تیمی هایم نیز اینگونه هستند، من نیز هر روز لغت های ترکی را به رونالدو یاد می دهم. اما او نیز زبان اسپانیایی به من می آموزد.

ورزش سه

شرکت دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: فرارو
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 10219

به "علاقه کریستیانو رونالدو به یادگیری زبان ترکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علاقه کریستیانو رونالدو به یادگیری زبان ترکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید