ظرفیت های گردشگری انقلاب آنالیز خواهند شد

به گزارش جعبه مهر، ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، ظرفیت های گردشگری انقلاب آنالیز خواهند شد.

ظرفیت های گردشگری انقلاب آنالیز خواهند شد

داستان چیست؟

علی رفیعی، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران بیان نمود: موضوع هشت سال دفاع مقدس ایران با سایر مقوله های گردشگری جنگ که گردشگران از آن بازدید داشته اند متفاوت است. دفاع مقدس ایران پر از روایت های شنیدنی از ایثار و ازخودگذشتگی است.

او اضافه کرد: موزه ها و مراکز تخصصی با موضوع دفاع مقدس و انقلاب نظیر باغ موزه دفاع مقدس، موزه صلح و شهرک سینمایی دفاع مقدس در استان تهران وجود دارد که می تواند برای گردشگران جذاب و دیدنی باشد.

رفیعی اظهار کرد: درست است در موزه دفاع مقدس ابزارهایی مانند توپ و تفنگ وجود دارد، اما آن ابزارها برای ما اصالت ندارند، بلکه کسی که از این ابزار استفاده نموده برای ما ارزشمند بوده و به آن ابزار اصالت بخشیده است. از این جنبه آن ابزارها میراث فرهنگی شناخته می شوند و توضیح این موضوع اهمیت دارد، چرا که قدمت هویت دفاع مقدس یک اعتبار ارزشمند است.

به گفته معاون گردشگری تهران، این نشست مجازی روز پنجشنبه 27 شهریور برگزار می گردد و علاقمندان برای دریافت لینک این نشست مجازی واژه دفاع مقدس را به 5000542020 پیامک نمایند.

شرکت دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: همگردی
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 7506

به "ظرفیت های گردشگری انقلاب آنالیز خواهند شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ظرفیت های گردشگری انقلاب آنالیز خواهند شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید