صعود استقلال کار کوچکی در فوتبال ایران نبود، هیات مدیره حمایت کند

به گزارش جعبه مهر، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال استقلال که در گروه سوم مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا همراه با الدحیل، الاهلی و الشرطه قرار داشت، در نهایت با کسب 11 امتیاز به عنوان صدرنشین و تنها تیم صعود کننده از این گروه راهی مرحله یک هشتم نهایی شد؛ تا در مرحله بعدی این مسابقات با الهلال عربستان ملاقات کند.

صعود استقلال کار کوچکی در فوتبال ایران نبود، هیات مدیره حمایت کند

سعید بیگی پیشکسوت آبی پوشان در تبادل نظر با خبرنگاران در این خصوص گفت: کاری که استقلال به آن دست زد، به هیچ وجه کار کوچکی نبود و عملکرد مجموعه آبی ها قابل تقدیر است. ما زمانی به ارزش افزوده عملکرد این تیم پی می بریم که مشاهده می کنیم بچه های ما در نبردی کاملاً نابرابر با تیم های تا بُن دندان مسلح شرکت نموده و به این موفقیت دست یافتند.

پیشکسوت آبی ها اضافه نمود: حالا که تیم به عنوان صدرنشین صعود نموده نباید از یاد ببریم که داوری ها هم کاملاً به ما صدمه زد. در ملاقات اول برابر الدحیل که شکست خوردیم یک پنالتی واضح روی مهدی قایدی گرفته نشد و در ملاقات دوم با همین تیم که بازی مساوی شد، یک پنالتی کاملاً اشتباه به سود تیم قطری اعلام شد که اگر این اشتباهات داوری نبود، شاید به جای یک شکست و یک تساوی مقابل الدحیل، یک پیروزی و یک تساوی نصیب ما می شد و به جای یک امتیاز، 4 امتیاز از این تیم می گرفتیم و الان مجموع امتیازات استقلال 14 بود.

هافبک سابق تیم استقلال تاکید نمود: حالا که باید در مرحله بعدی مسابقات با الهلال عربستان ملاقات کنیم، باید تاکید کنم در آن ملاقات قطعاً الهلال تیمی نخواهد بود که در مرحله گروهی مسابقات حضور داشت و با زحمت و استفاده از شانس به دور بعدی رسید. همانطور که در اخبار هم داشتیم، این تیم عربستانی که هدفش قهرمانی آسیاست، قطعاً از همه ظرفیت های اقتصادی خود برای رسیدن به این مقصود استفاده خواهد نمود. آنها دست به تقویت تیم شان زده و با حداکثر قدرت به ملاقات کننده کشورمان می آیند.

بیگی خاطر نشان ساخت: هیات مدیره و تیم مدیریتی استقلال باید از هم اینک به فکر باشد تا نه تنها تیم برای آن ملاقات مهم تضعیف نگردد، بلکه تا حد امکان تیم را تقویت کنند. این بازی در تاریخ باشگاه استقلال بسیار مهم است و باید به چشم یک بازی ملی به آن نگاه گردد.

وی در مورد قرعه سخت استقلال در این مرحله از لیگ قهرمانان بیان داشت: ما به این قرعه های سخت عادت داریم. همانطور که از یک گروه سخت عبور کردیم، انشاءالله از تیم پر قدرت عربستانی هم عبور نموده و راهی مرحله بعدی مسابقات خواهیم شد.

شرکت دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 10155

به "صعود استقلال کار کوچکی در فوتبال ایران نبود، هیات مدیره حمایت کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صعود استقلال کار کوچکی در فوتبال ایران نبود، هیات مدیره حمایت کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید