ستاد ویژه مقابله با کرونا با حضور 3 وزیر راه اندازی شد

به گزارش جعبه مهر، رئیس دفتر رئیس جمهور از تشکیل ستاد ویژه مقابله با کرونا با عضویت وزیر کشور، وزیر آموزش و پرورش، وزیر میراث فرهنگی و نماینده ستادکل نیرو های مسلح اطلاع داد.

ستاد ویژه مقابله با کرونا با حضور 3 وزیر راه اندازی شد

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور درباره تمهیدات و اقدامات دولت برای پیشگیری از شیوع هر چه بیشتر ویروس کرونا، گفت: دیروز صبح آقای روحانی اولین تصمیم خود را در ساعت 8 صبح اتخاذ کردند که این تصمیم این بود که ستاد مهمی به مسئولیت وزیر بهداشت تشکیل گردد.

وی اضافه نمود: در ستاد مقابله با ویروس کرونا آقای رحمانی فضلی وزیر کشور، وزیر آموزش و پرورش، وزیر میراث فرهنگی و نماینده ستادکل نیرو های مسلح و همه بخش های ذی ربط عضو این ستاد هستند و، چون زیرا این یک مسأله ملی است.

رئیس دفتر رئیس جمهور اعلام نمود: آنچه که در قم اجرا شده و نگرانی در این شهر نسبت به سایر شهر های کشور بیشتر است ما را بر این داشت که یک ستاد ویژه در قم تشکیل دهیم و دو نفر از نمایندگان وزیر بهداشت در قم مستقر هستند و ما به جد این مسأله را دنبال می کنیم.

واعظی در پاسخ به این پرسش که اکنون در خصوص تمهیدات مقابله با ویروس کرونا و عدم اشاعه آن به دیگر شهر های کشور گفت: هر چیزی که ضروری است ما در آن ستاد ویژه کرونا پیش بینی و انجام می گیرد.

شرکت دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 4811

به "ستاد ویژه مقابله با کرونا با حضور 3 وزیر راه اندازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاد ویژه مقابله با کرونا با حضور 3 وزیر راه اندازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید