رزرو هتل های اصفهان تا سال 2016 کذب است

به گزارش جعبه مهر، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اتحادیه هتلداران استان اصفهان، مهدی نریمانی اظهار کرد: اظهار نظرهای غیر مستند و غیر کارشناسی بعضی افراد درباره رزرو هتل های استان اصفهان باید توسط سازمان میراث فرهنگی مورد آنالیز دقیق قرار گیرد.

رزرو هتل های اصفهان تا سال 2016 کذب است

وی ادامه داد: اینکه چگونه بعضی افراد بدون اطلاع از آمارهای مستند نهادهای ذی ربط اقدام به اظهار نظر می نمایند، بسیار جای تأمل و تفکر دارد.

رئیس اتحادیه هتلداران استان اصفهان با بیان اینکه اظهار نظرهای غیرتخصصی در صنعت گردشگری تبعات زیادی را بر فعالان این صنعت تحمیل می نماید، اظهار کرد: سال 2016 میلادی مصادف با آذرماه امسال است و ماه های آذر، دی و بهمن به عنوان فصول ایام کم مسافربه شمار می آیند.

وی با بیان اینکه در اسفند و فروردین نیز میهمانان نوروزی را پذیرا خواهیم بود، اضافه کرد: رزروها برای ماه های اردیبهشت، مهر و آبان سال آینده به عنوان فصول گردشگری پرطرفدار اصفهان نیز هنوز بازگشایی نشده است.

نریمانی تاکید نمود: افراد باید در اظهار نظرات خود به تبعات ناشی از آن نیز توجه نمایند و بدانند ارائه آدرس های غلط به برنامه ریزان و سرمایه گذاران، صنعت گردشگری را از توسعه باز می دارد.

وی تاکید نمود: بالا رفتن دیوار بی اعتمادی میان تأسیسات گردشگری و اداره امور مالیاتی و همچنین رفتار ضد تبلیغاتی برای جذب گردشگر در حالی که هتل ها خالی اند از دیگر تبعات این اظهار نظرهای غیرتخصصی است.

دبیر اتحادیه واحدها و تأسیسات اقامتی کشور از رسانه ها خواست تا از انتشار اخبار افرادی که صلاحیت سخن گفتن در این حوزه را ندارند خودداری نموده و با این اقدام به توسعه صنعت گردشگری یاری نمایند.

وی با اشاره به تکرار اظهار نظرهای غیرتخصصی بعضی افراد بدون ارائه آمار و مستندات خواهان تشکیل یک کمیته حقیقت یاب توسط سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور در این زمینه شد و گفت: ارائه اخبار غلط به جامعه ضربه سنگینی به قطار در حال حرکت گردشگری می زند.

نریمانی توضیح داد: به عنوان رئیس اتحادیه هتلداران استان اصفهان اعلام می کنم که این استان توانایی پذیرایی از گردشگران داخلی و خارجی را دارد.

وی با بیان اینکه این اتحادیه روابط تنگاتنگی با سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور دارد، گفت: آمارهای دقیق از شرایط اقامتگاه های کشور در اختیار این سازمان قرار می گیرد و بهتر است به آمار ارائه شده از سوی این نهاد استناد کرد.

مدیرعامل مجمع گردشگری استان اصفهان گفت: در بسیاری از فصول سال ضریب اشغال هتل ها در اصفهان در حدود 30 درصد است و نباید از این موضوعات به راحتی عبور کرد.

وی ادامه داد: توسعه زیرساخت های گردشگری در استان اصفهان همسو با توسعه سایر زیرساخت های استان اصفهان در حال اجرا است و در آینده ای نزدیک شاهد رشد و پویایی هرچه بیشتر صنعت گردشگری در استان اصفهان خواهیم بود.

شرکت دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 4765

به "رزرو هتل های اصفهان تا سال 2016 کذب است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رزرو هتل های اصفهان تا سال 2016 کذب است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید