دیپلمات ارشد آمریکایی: شایعه دیدار مقامات ایران و آمریکا در عراق مزخرف است

به گزارش جعبه مهر، معاون وزیر خارجه آمریکا در امور خاور نزدیک شایعات مطرح شده در برخی رسانه ها مبنی بر این که رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) و دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران اخیراً در عراق با یکدیگر دیدار کرده اند را مزخرف خواند.

دیپلمات ارشد آمریکایی: شایعه دیدار مقامات ایران و آمریکا در عراق مزخرف است

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، جویی هود معاون وزیر خارجه آمریکا در امور خارجه آمریکا طی یک سمینار مجازی، از شایعات مطرح شده مبنی بر این که ویلیام برنز رئیس سیا و علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران اخیراً در بغداد با یکدیگر دیدار کرده اند، به عنوان گزارش های مزخرف یاد کرد.

معاون وزیر خارجه آمریکا در سخنرانی خود در وبینار اندیشکده خاورمیانه، در خصوص دیدار ویلیام برنز با علی شمخانی در سفرش به عراق شرح داد: این گزارش ها مزخرف هستند. چنین چیزی اتفاق نیفتاده است.

وی در ادامه در جملاتی مبنی بر تایید گفت وگوهای برنز با مقامات عراقی گفت: البته او [ویلیام برنز] گفتگوهای بسیار خوبی با مقامات عراقی داشته است.

.

شرکت دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 10074

به "دیپلمات ارشد آمریکایی: شایعه دیدار مقامات ایران و آمریکا در عراق مزخرف است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیپلمات ارشد آمریکایی: شایعه دیدار مقامات ایران و آمریکا در عراق مزخرف است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید