دولت وفاق ملی لیبی کنترل منطقه التوغار در جنوب طرابلس را به دست گرفت

به گزارش جعبه مهر، نیروهای دولت وفاق ملی لیبی امروز توانستند منطقه التوغار در جنوب طرابلس پایتخت این کشور را پس از درگیری با نیروهای خلیفه حفتر، به دست بگیرند.

دولت وفاق ملی لیبی کنترل منطقه التوغار در جنوب طرابلس را به دست گرفت

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، نیروهای دولت وفاق ملی امروز آدینه در بیانیه ای اعلام کردند که کنترل منطقه التوغار در جنوب طرابلس را به دست گرفته اند.

در این بیانیه که از سوی مرکز اطلاع رسانی عملیات برکان الغضب منتشر شد، آمده است که نیروهای ما پس از مقابله با چهار خودروی زرهی اماراتی که قصد نفوذ به جاده العزیزیه را داشتند، پیروز شدند کنتزل منطقه التوغار را به دست گیرند.

در این بیانیه اشاره شده است که همه عناصر جنایتکار و مزدوران الجنجوید وابسته به شبه نظامیان حفتر که در داخل این خودروهای زرهی بودند، کشته شدند.

حفتر در بیانیه ای که دیشب صادر کرد، گفت: نبردی سرنوشت ساز را برای پیشروی به قلب پایتخت شروع کردیم تا با شکستن غل و زنجیری که این شهر را به اسارت درآورده است، شادی را برای مردم آن به ارمغان آوریم.

از سوی دیگر فائز السراج رئیس دولت وفاق ملی لیبی امروز آدینه هر گونه حمله به طرابلس پایتخت این کشور را رد کرد.

وی در واکنش به اظهارات حفتر مبنی بر اینکه زمان شروع عملیات و پیشروی به سمت طرابلس فرا رسیده است، گفت: نه سیطره و نه یورشی در کار است و شروع عملیات نیز توهم است.(جزئیات بیشتر)

م

شرکت دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 4227

به "دولت وفاق ملی لیبی کنترل منطقه التوغار در جنوب طرابلس را به دست گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دولت وفاق ملی لیبی کنترل منطقه التوغار در جنوب طرابلس را به دست گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید