خبرنگاران 164 راننده متخلف در البرز جریمه 500 هزارتومانی شدند

به گزارش جعبه مهر، کرج - خبرنگاران - رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز نیز گفت: در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی با هدف قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا، 164 راننده متخلف در این استان جریمه 500 هزارتومانی شدند.

خبرنگاران 164 راننده متخلف در البرز جریمه 500 هزارتومانی شدند

در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی 55 ورودی شهری در استان البرز شناسایی شده و اجازه ورود هیچ فرد غیربومی به این حریم داده نمی شود.

سرهنگ غلامعلی شرق روز دوشنبه درگفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: طی سه روز گذشته تا کنون که این طرح دراستان البرز اجرا شده 11هزارو 53 مسافر غیربومی به استان های مبدا بازگردانده شده اند.

وی اضافه کرد: دراجرای این طرح تعدادی خودروی متخلف نیز توقیف شد. همچنین طی این مدت 575هزارو 227 مورد غربالگری و تست تب سنجی قرار گرفتند.

وی گفت: اکنون در 23 نقطه ورودی ، مسافران توسط ماموران غربالگری می شوند و افراد مجاز به حریم شهری فقط باید دارای پلاک خودروی تهران و البرز باشند.نحوه شناسایی افراد ساکن و بومی با استفاده از کارت ملی، پلاک خودرو و آدرس بیمه نامه خودرو است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز یاد آورشد که دراجرای این طرح تلاش شده با حذف تردد های غیر ضروری از شیوع بیماری ویروسی کرونا جلوگیری شود.

وی گفت: طبق توافقات و دستورات کمیته ملی کرونا اجرای این طرح برای حفظ سلامت مردم بوده و از ورود هر گونه افراد غیر بومی جلوگیری می شود .

شرق اضافه کرد: طبق مصوبه ستاد کرونا استان البرز طرح زوج و فرد تمام معابر سطح شهری که از 6 فروردین از درب منزل اجرا شده 11هزار و 643 راننده متخلف نیز اعمال قانون شدند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز بیان داشت: اجرای طرح زوج وفرد از در منزل تا اطلاع ثانوی ادامه دارد و خودروهای دولتی ، عمومی ، امدادی و نظامی از شمول اجرای این طرح مستثنی خواهند بود.

شرکت دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایرنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 5484

به "خبرنگاران 164 راننده متخلف در البرز جریمه 500 هزارتومانی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 164 راننده متخلف در البرز جریمه 500 هزارتومانی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید