حساب توئیتری رئیس جمهور آمریکا به بایدن منتقل می گردد

به گزارش جعبه مهر، توییتر گفت در روز معارفه رسمی رییس جمهور جدید آمریکا که در تاریخ اول بهمن ماه انجام می گردد، پروفایل رییس جمهور آمریکا در توییتر فارغ از پذیرش شکست توسط ترامپ به جو بایدن منتقل خواهد شد.

حساب توئیتری رئیس جمهور آمریکا به بایدن منتقل می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از دیجیاتو،توییتر بیان نمود پروفایل رسمی رییس جمهور آمریکا (POTUS) را در تاریخ 20 ژانویه 2021 (اول بهمن 99) به جو بایدن انتقال خواهد داد. توییتر می گوید این انتقال حتی با امتناع ترامپ از قبول شکست در انتخابات رخ خواهد داد. بسیاری از رسانه ها و مردم آمریکا بایدن را پیروز قطعی انتخابات معرفی نموده اند، ولی ترامپ شکست را قبول ننموده و مدعی است در انتخابات تقلب شده است.

سخنگوی توییتر می گوید: توییتر در حال مقدمه چینی برای انتقال پروفایل رسمی رییس جمهور آمریکا در تاریخ 20 ژانویه 2021 است. این انتقال مطابق آنچه برای انتخابات سال 2017 رخ داد، با همکاری نزدیک دفتر ملی بایگانی و مدارک آمریکا (NARA) انجام خواهد شد.

آنطور که در گزارش نوشته کنترل دیگر اکانت های رسمی دولت آمریکا مثل کاخ سفید (WhiteHouse)، معاون اول رییس جمهور (VP) و نیز بانوی اول ایالات متحده (FLOTUS) به دولت جو بایدن تحویل داده خواهد شد. پست های تمام اکانت ها پیش از انتقال به دولت جدید بایگانی خواهد شد و اکانت ها ریست خواهد شد تا شمارش توییت ها صفر گردد.

البته ترامپ پس از معرفی بایدن به عنوان رییس جمهور جدید آمریکا همچنان کنترل اکانت شخصی خود را خواهد داشت، ولی دیگر از امتیازات ویژه ای که توییتر برای رهبران و روسای جمهور در نظر گرفته محروم می گردد. توییتر حدوداً دو هفته قبل بیان نمود که پس از اتمام رسمی دوران ریاست جمهوری ترامپ، با پروفایل او مثل پروفایل های معمولی رفتار خواهد شد و ارسال مطالب خشونت آمیز و حاوی مطالب نادرست در خصوص رای گیری یا پاندمی کرونا ممنوع می گردد.

شرکت دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 8341

به "حساب توئیتری رئیس جمهور آمریکا به بایدن منتقل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حساب توئیتری رئیس جمهور آمریکا به بایدن منتقل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید