توافق الحدیده 68 بار نقض شد، شهادت و مجروحیت 3 کودک یمنی

به گزارش جعبه مهر، ائتلاف سعودی در 2 ساعت گذشته ده ها بار توافق آتش بس الحدیده را نقض و با حمله به شهری مرزی در استان صعده سه کودک را شهید و مجروح کرد.

توافق الحدیده 68 بار نقض شد، شهادت و مجروحیت 3 کودک یمنی

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، ائتلاف سعودی طی 24 ساعت اخیر 68 بار توافق آتش بس الحدیده را نقض کرد و با جنگنده های خود حملات مختلفی علیه استان های مأرب (در مرکز)، الجوف (در شمال) و البیضاء (در جنوب) انجام داد.

بر اساس گزارش وبگاه انصارالله، در استان الحدیده، پهپاد های جاسوسی ائتلاف بر فراز شهر حیس به پرواز درآمدند و با توپخانه و موشک التحیتا، منطقه کیلومتر 16 و الدریهمی هدف گرفته شد.

در ادامه این گزارش آمده، نیرو های زرهی ائتلاف متجاوز با مسلسل خیابان الخمسین را هدف گرفتند و بیش از پنجاه خمپاره به سمت التحیتا شلیک کردند. آن ها همچنین منطقه الجاح در شهر بیت الفقیه را با چهار موشک کاتیوشا و خمپاره و گلوله هدف گرفتند.

بر اساس این گزارش، جنگنده های ائتلاف سه حمله به شهر های خب و الشعف در استان الجوف، سه حمله به منطقه قانیه در استان البیضاء، سه حمله به صراوح و سه حمله به مجزر در استان مأرب داشتند.

ائتلاف در ادامه مناطق مسکونی در شهر مرز رازح در استان صعده در شمال یمن را هدف گرفت که طی آن یک کودک به شهادت رسید و دو کودک نیز زخمی شدند.

شرکت دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 6125

به "توافق الحدیده 68 بار نقض شد، شهادت و مجروحیت 3 کودک یمنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توافق الحدیده 68 بار نقض شد، شهادت و مجروحیت 3 کودک یمنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید