تعطیلی مسابقات ورزشی تا خاتمه اردیبهشت

به گزارش جعبه مهر، به گزارش خبرورزشی، ستاد مقابله با کرونا در ورزش پس از جلسه عصر امروز در وزارت ورزش و جوانان، اطلاعیه شماره 10 خود را درباره فعالیت های ورزشی سطح کشور منتشر کرد.

تعطیلی مسابقات ورزشی تا خاتمه اردیبهشت

در این اطلاعیه آمده است: پیرو بررسی دقیق شرایط همه گیری بیماری کرونا در سطح کشور و برابر استعلام از ستاد ملی مقابله با کرونا کلیه رقابت های ورزشی تا پایان اردیبهشت تعطیل خواهد بود. همچنین باشگاه های ورزشی دولتی و خصوصی نیز فعلا تا 15 اردیبهشت ماه تعطیل می باشند. بدیهی است تصمیمات آینده در خصوص فعالیت های ورزشی پس از بررسی شرایط و استعلام های رسمی از ستاد ملی مقابله با کرونا، اعلام خواهد شد. این ستاد در تصمیم گیری های آینده فرصت لازم را برای پیگیری تمرینات در اختیار باشگاه ها قرار خواهد داد.

در این اطلاعیه در خصوص فعالیت فدراسیون های ورزشی در بخش ملی، آمده است: تمام فدراسیون های ورزشی مکلفند مربیان تیم های ملی را به تدوین و پیگیری دقیق برنامه های آماده سازی از راه دور (مجازی) و تمرین در خانه برای ملی پوشان موظف کنند. ضمن اینکه فعالیت های آموزشی و برنامه های ترویج ورزش همگانی آنلاین را با جدیت پیگیری کنند.

ستاد مقابله با کرونا در ورزش یادآور شده است: درباره چگونگی حمایت از باشگاه های خصوصی در ستاد ملی مبارزه با کرونا و هیات وزیران پیگیری و تصمیم گیری لازم به عمل خواهد آمد.

شرکت دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: فرارو
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 5726

به "تعطیلی مسابقات ورزشی تا خاتمه اردیبهشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعطیلی مسابقات ورزشی تا خاتمه اردیبهشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید