تعبیر خواب قورمه سبزی و دیدن آن در خواب چیست؟

به گزارش جعبه مهر، دیدن و یا خوردن قورمه سبزی در خواب نشانه نعمت هایی است که باعث سرگرمی و شاد شدن بیننده خواب می شود. با تعبیر خواب قورمه سبزی و تعبیر خواب سبزی خورشتی آشنا شوید.

تعبیر خواب قورمه سبزی و دیدن آن در خواب چیست؟

سرویس سرگرمی - قورمه سبزی یا خورشت سبزی یکی از محبوب ترین غذاهای ایرانی است که شامل سبزیجاتی همچون تره و جعفری است. تعبیر خواب قورمه سبزی یا هر نوع غذای دیگر کاملا به طعم و احساسی که بیننده خواب در آن لحظه دریافت می نماید وابسته است. دقت داشته باشید برای استفاده از تعابیر قورمه سبزی یا خورشت سبزی، این غذا باید در موضوع رویای شما قرار گیرد.

برای مشاهده تعبیر خواب بر اساس حروف الفبا، حرف مورد نظر خود را انتخاب کنید: تعبیر خواب

تعبیر خواب قورمه سبزی

قورمه در اصطلاح گوشتی است که در گذشته خشک نموده و ذخیره می نمودند مطیعی تهرانی دیدن قورمه گوشت در خواب را مال و ثروتی می داند که توسط دیگری جمع آوری شده ولی به بیننده خواب می رسد هر چند که این مال دردسر ساز خواهد بود. در ضمنً بایستی به تعابیری که در خصوص سبزی ها نیز آورده شده دقت کرد مؤلف کتاب بانک جامع تعبیر خواب به صورت کلی در خصوص طعم سبزی ها در خواب می گوید سبزی ها اگر موجب سوزش و بوی بد دهان شوند مال حرام و گناهانی مانند غیبت است و اگر طعمی خوش دهند نیکی و خرمی است.

با مطالبی که گفته شد همچنان نمی توان تعبیری دقیق برای دیدن یا خوردن قورمه سبزی در خواب بیان نمود زیرا طعم و مزه غذا به شدت در تعابیر آن تأثیر گذار است ولی مطیعی تهرانی در جایی بیان می نماید:

قورمه سبزی نعمتی است تفنن آمیز و سرگرم نماینده و شادی بخش. مثل مجانی به یک تور گردشی رفتن. اگر در خواب ببینید که قورمه سبزی می خورید، به خصوص اگر این غذا را دوست داشته باشید، به چنین نعمتی می رسید. قورمه سبزی چون آمیخته ای است از سبزی های معطر و مختلف و گوشت، نعمت تفنن آمیز تعبیر می گردد به شرطی که ترش و شور نباشد.

تعبیر خواب سبزی خورشتی

مطیعی تهرانی: تره از سبزی های خوردنی است اما از انواع خوب آن نیست زیرا در خواب های ما به بدی و بد دهنی و پرخاشجویی و لئامت طبع تعبیر می گردد.

آنلی بیتون: دیدن جعفری در خواب، علامتان است که با سختی و دشواری موفقیتی به دست خواهید آورد.

مطیعی تهرانی: گشنیز از سبزی هایی است که خوب شناخته نشده و معبران نوشته اند غم و غصه است. بعضی از و معبران کهن نوشته اند گشنیز مریضی است و اگر در خواب ببینید که گشنیز می خورید مریض می شوید, که البته مریضی خود موجب غصه و ناراحتی است.

ابن سیرین: دیدن اسفناج در خواب، دلیل غم و اندیشه بود.

مطیعی تهرانی: شنبلیله گیاهی است بد طعم و نازیبا ولی بسیار پر خاصیت. گیاهی است که وجودش اساسی نیست ولی در بیشتر غذاها که با سبزی تهیه می گردد از آن استفاده می نمایند و وجودش را ضروری می دانند لذا معبران شنبلیله را به ناصح و مربی خشن و دلسوز تعبیر نموده اند.

منبع: کتاب بانک جامع تعبیر خواب

شرکت دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: setare.com
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 7997

به "تعبیر خواب قورمه سبزی و دیدن آن در خواب چیست؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "تعبیر خواب قورمه سبزی و دیدن آن در خواب چیست؟" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعبیر خواب قورمه سبزی و دیدن آن در خواب چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید