تارتار: بازی با تیم هایی مثل گل گهر که بسته بازی نمی نمایند، برای ما راحت تر است، طرفداران استقلال شکیبا باشند

به گزارش جعبه مهر، مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال پیکان اعتقاد دارد که بازی مقابل تیمی چون گل گهر که بسته بازی نمی کند، برای این تیم به مراتب راحت تر است.

تارتار: بازی با تیم هایی مثل گل گهر که بسته بازی نمی نمایند، برای ما راحت تر است، طرفداران استقلال شکیبا باشند

به گزارش خبرنگاران، مهدی تارتار درباره ملاقاتی که پیکان از هفته پنجم و فردا (دوشنبه) در سیرجان مقابل گل گهر برگزار خواهد نمود، گفت: بازی سنگینی پیش روی ما خواهد بود، بازی کردن با تیم صدرنشین لیگ که یکی از پرافتخارترین مربیان لیگ، مثل امیر قلعه نویی بالای سرش است. به هیچ وجه بازی راحتی نداریم، اما خب ما هم هفته گذشته یک بازی خوب و منطقی مقابل استقلال مدعی انجام دادیم و اعتمادبه نفس خوبی به دست آوردیم.

وی اضافه نمود: تا جایی که می توانستیم، تاکتیک هایی را که مدنظرمان بوده است، در تمرینات انجام دادیم، هر چند شرایط آب و هوایی طوری بود که نتوانستیم تمرینات را به طور کامل انجام دهیم. سعی می کنیم مقابل گل گهر با ارائه یک بازی هدفمند به نتیجه دلخواه مان که پیروزی است، برسیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در پاسخ به این پرسش که آیا هدف تیمش در ملاقات مقابل گل گهر همچون ملاقات مقابل استقلال گل نخوردن و دریافت حداقل امتیاز است یا نه، گفت: به هر حال چون بازی خارج از خانه است و با تیم صدرنشین بازی داریم، هدف مان این خواهد بود که دست پر از سیرجان برگردیم. ضمن احترام به تیم گل گهر، می توانیم در این بازی برنده هم باشیم، چون اینگونه بازی ها برای ما به مراتب راحت تر از بازی با تیم هایی است که بسته بازی می نمایند.

تارتار درباره اینکه آیا پیکان پس از شهر خودرو و استقلال توانایی متوقف کردن سومین تیم مدعی قهرمانی را دارد یا نه، اظهار داشت: همانطور که گفتم هدف ما این است که دست پر برگردیم و حتی به دریافت سه امتیاز فکر می کنیم، اما کار سختی داریم.

وی در خصوص اینکه محمود فکری سرمربی استقلال پس از متوقف شدن تیمش مقابل پیکان تحت فشار قرار گرفته است و چه نظری در این مورد دارد، گفت: محمود فکری نسبت به نتایج سال های گذشته استقلال، تا به اینجا امتیازهای خوبی گرفته است. او جزو مربیانی است که خوب امتیاز جمع نموده و به نظرم طرفداران استقلال باید کمی صبورتر باشند و به تیم فرصت بدهند. فکری جوانی اش را برای استقلال گذاشته است و اگر فرصت کافی بدهند، می تواند نتیجه لازم را به دست بیاورد.

سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره غایبان تیمش برای ملاقات با گل گهر گفت: بازیکن مصدوم و سرماخورده زیاد داریم. شش یا هفت بازیکن مان برای بازی فردا غایب هستند که علیرضا رضایی دروازه بان جوان مان آسیب دیده است، مهدی شریفی سرماخوردگی دارد، حسین حیدری و محمد نوری هم به همین شکل غایب هستند. همچنین شاهین طاهرخانی مصدوم است و تعیین عباسیان هم مصدومیت دارد. وحید شیخ ویسی هم به دلیل ابتلا به کرونا هنوز کنار ما نیست. امیدوارم این بازیکنان را هر چه زودتر کنارمان داشته باشیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

شرکت دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 8480

به "تارتار: بازی با تیم هایی مثل گل گهر که بسته بازی نمی نمایند، برای ما راحت تر است، طرفداران استقلال شکیبا باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تارتار: بازی با تیم هایی مثل گل گهر که بسته بازی نمی نمایند، برای ما راحت تر است، طرفداران استقلال شکیبا باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید