بزرگترین رویداد نمایشگاهی صنعت مبلمان ایران

به گزارش جعبه مهر، اولین هفته ی زمستان سال جاری موعد برگزاری هم زمان دو نمایشگاه تخصصی است؛ بیست و نهمین نمایشگاه مبلمان منزل (Hofex Expo 2020) و نهمین نمایشگاه مبلمان و تجهیزات اداری (Office Expo 2020).

بزرگترین رویداد نمایشگاهی صنعت مبلمان ایران

در هیاهوی بازارهای متعدد جهانی و رخدادهای مرتبط با آن به نظر می رسد رقابت مهم ترین مشخصه و اصل اول است؛ صدای بلندتر، پیغام روشن تر و تبلیغات برای پیشی دریافت از رقبا.

این اما همه واقعیت نیست. با وجود فشردگی و رقابت شدید در بخش های مختلف بازار کالا و خدمات، همنشینی و گردهمایی وجه دیگری است که اولین نتیجه اش ارتقای کیفیت و استانداردهاست.

امروز نمایشگاه های پرشمار در عرصه های مختلف فرصتی مغتنم برای صاحبان برند و کالا و خدمات است تا با بحث و گفتگو پیرامون چالش ها و مسائل این موضوع از سویی و آگاهی از شرایط بازار و تحولات و پیشرفت های آن از سوی دیگر به درک روشنی از موقعیت خود در بازار و فرصت های پیش رو دست یابند. نمایشگاه ها و گردهمایی های سالانه حالا بزرگترین رخداد در تمامی حوزه های مختلف بازار و جهانی کسب و کار است.

طی سه دهه اخیر ایران نیز از این قاعده کلی مستثنی نبوده و همه ساله نمایشگاه هایی متعدد از این دست در پایتخت و دیگر شهرها برگزار می گردد. در ادامه این فرایند اولین هفته ی زمستان سال جاری موعد برگزاری دو نمایشگاه تخصصی است: بیست و نهمین نمایشگاه مبلمان منزل (Hofex 2020) و نهمین نمایشگاه مبلمان و تجهیزات اداری (Office Expo 2020). پس از سال ها برگزاری پیروز این دو نمایشگاه، سال جاری نیز محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران میزبان این گردهمایی بزرگ است.

این دو نمایشگاه، به مدیریت گروه فیپکو، از تاریخ 4 تا 7 دی ماه سال جاری میزبان برترین برندهای صنعت مبلمان و دکوراسیون کشور و بازدیدنمایندگان آن خواهد بود.

هر دو نمایشگاه با مجوز رسمی سازمان توسعه تجارت ایران و تحت نظارت اتحادیه فراورینمایندگان و صادرنمایندگان مبلمان ایران و با حضور صاحبان صنف، گروهی وسیع از فراورینمایندگان و صادرنمایندگان برگزار می گردد. وجه تمایز این نمایشگاه ها پیش از هر چیز موعد برگزاری آن است: ابتدای زمستان که فرصت سالانه ایده آلی برای فروش و بازاریابی اعضای این صنف است، و دیگر اینکه در این بازه زمانی هیچ نمایشگاه یا رویداد معتبری هم زمان با آن برگزار نمی گردد.

بزرگترین رویداد صنعت مبلمان کشور هر ساله برای طراحان، فراورینمایندگان، صادرنمایندگان و تمامی فعالان عرصه مبلمان منزل و اداری فرصتی یگانه است تا با آنالیز، هدف گیری و افزایش دسترسی به بازارهای بین المللی، دایره مبادلات تجاری در این حوزه را گسترش دهند و مقدمات حضوری موثر در آن را فراهم آورند. همچنین فرصتی است برای نمایش جدیدترین و آخرین دستاوردها درحوزه فراوری کالا و یا ارائه خدمات، بازاریابی و نیز آگاهی از آخرین تحولات در طراحی، دانش و فناوری های مرتبط. همین ظرفیت هاست که حضور در نمایشگاه هایی مانند Hofex و Office Expo را برای فعالان این بخش اجتناب ناپذیر می کند.

Hofex 2020 و Office Expo 2020 بر اساس یک استراتژی منسجم تمامی ظرفیت های خود را به کار می بندد تا اهدافی بزرگ را محقق کند، از جمله: تبدیل ایران به هاب منطقه در عرصه مبلمان منزل و اداری، شناسایی و تامین نیازهای داخلی با همکاری صاحبان دانش و فناوری روز جهان، شناسایی و تقویت ظرفیت های صادراتی صنعت مبلمان ایران و دعوت از هیات های تجاری عضو کشورهای هدف به منظور افزایش مراودات تجاری.

نمایشگاه مبلمان منزل و مبلمان و تجهیزات اداری هر دو در مراسم افتتاحیه میزبان بعضی از مقامات بلند پایه رسمی و اجرایی کشور و خبرگان و فعالان صنعت مبلمان کشور خواهد بود. این رویداد همچون هر نمونه مهم و معتبر دیگر موقعیتی فوق العاده برای برگزاری برنامه های جانبی است. سمینارهای آموزشی و برگزاری مسابقه ای برای ارزیابی محصولات برتر در حوزه مبلمان بخشی از این برنامه ها در نمایشگاه های سال جاری است. همچون سیاق سال های اخیر، موسسات و استارت آپ ها هم مهمان نمایشگاه سال جاری هستند.

به روال برگزاری همه ساله این دو نمایشگاه، در جانمایی غرفه ها اولویت با متقاضیانی است که علاوه بر تقدم در ثبت نام و بهره مندی از توانمندی ها، ظرفیت های لازم برای برقراری تعاملات بین المللی و ارائه کالا و خدمات به بازارهای جهانی، امتیاز کامل تری در جدول شاخص های وزنی اولویت جانمایی نیز حائز امتیاز کامل ترین باشند.

گروه فیپکو در مقام مدیریت اجرایی این دو رویداد بزرگ با اتخاذ تمهیداتی شرایط حضور در این نمایشگاه را هموارتر از قبل نموده است. شرکت ها و گروه های شرکت نماینده در صورت انتخاب غرفه های سبز می توانند از هزینه های غیرضروری و غیرموثر پرهیز نمایند و بر صرفه های مالی و مزایای شرکت در این نمایشگاه اضافه نمایند. در عین حال واگذاری غرفه های ریالی و ارزی چنان قیمت گذاری شده که برای شرکت نمایندگان مقرون به صرفه باقی بماند.

گروه های کالایی شرکت نماینده در نمایشگاه مبلمان منزل (Hofex 2020)

  • مبلمان پذیرایی و راحتی
  • بوفه، ویترین، کنسول، کمد، جاکفشی، جالباسی
  • میز جلو مبلی و میز تلویزیون و سیستم صوتی
  • میز و جایگاه ناهارخوری و آشپزخانه
  • سرویس خواب بزرگسال و کودک
  • مبلمان تخت خواب شو
  • مبلمان هتلی و رستورانی
  • مبلمان و سازه های فضای باز
  • سایر لوازم و تجهیزات مبلمان منزل
  • نرم افزارها و استارت آپ ها

گروه های کالایی شرکت نماینده در نمایشگاه مبلمان و تجهیزات اداری (Office Expo 2020)

  • میز و فایلینگ اداری
  • گیشه و کانتر
  • پارتیشن
  • مبلمان اداری
  • جایگاه اداری
  • جایگاه آمفی تئاتر و مکان های عمومی
  • مبلمان بیمارستان
  • سایر لوازم و تجهیزات مبلمان اداری
  • نرم افزارها و استارت آپ ها

علاقمندان و متقاضیان شرکت در بیست و نهمین نمایشگاه مبلمان منزل و نهمین نمایشگاه مبلمان و تجهیزات اداری می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص برگزاری و شرایط حضور در آن به نشانی اینترنتی www.persiafipco.com مراجعه، یا به وسیله شماره های 88615797 - 88628996 - 88614104 و ایمیل [email protected] با ستاد اجرایی امور نمایشگاهی شرکت فیپکو تماس بگیرند.

منبع : ویرلن

شرکت دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: مجله شنبه
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 4068

به "بزرگترین رویداد نمایشگاهی صنعت مبلمان ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بزرگترین رویداد نمایشگاهی صنعت مبلمان ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید