امکان حضور رایگان شرکت های IT در نشست نرم افزار اروپا فراهم شد

به گزارش جعبه مهر، به گزارش خبرنگاران به نقل از سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور، ششمین نشست دوسالانه Software Days با همکاری دولت های اتریش و سوئد 20 تا 22 اردیبهشت امسال برگزار می گردد.

امکان حضور رایگان شرکت های IT در نشست نرم افزار اروپا فراهم شد

سال جاری برای نخستین بار به دلیل همه گیری ویروس کرونا، این نشست به صورت آنلاین برگزار می گردد و به همین دلیل می تواند فرصت خوبی برای حضور شرکت های ایرانی در این نشست بین المللی باشد.

نشست Software Days بزرگترین نشست نرم افزار در اروپای مرکزی است که هر دو سال یک بار در شهر وین اتریش برگزار می گردد.

پیرو مذاکرات صورت گرفته با شبکه کسب و کار اروپا و حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مرکز تحول و پیشرفت و ستاد اقتصاد دیجیتال و هوشمند سازی، امکان حضور رایگان و ویژه شرکت های ICT ایرانی در بزرگترین نشست نرم افزار اروپا فراهم شده است.

در این نشست بیش از 2000 شرکت، مؤسسه آموزش و تحقیقاتی، دانشگاه و سرمایه گذار حضور خواهند داشت. علاوه بر جلسات B2B ، امکان استفاده از سخنرانی های کلیدی و کارگاه های تخصصی که توسط شرکت هایی مانند Ericson ، Linkedin، SAAB ، Amazon و … برگزار خواهد شد نیز وجود دارد.

حضور در این نشست برای کلیه شرکت ها، استارت آپ ها، پارک های فناوری، دانشگاه ها و مؤسسات تحقیقاتی و شرکت های سرمایه گذاری وجود دارد.

جزئیات بیشتر از نحوه حضور شرکت ها در این نشست، در سایت سازمان نظام صنفی رایانه ای در دسترس است.

شرکت دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 9854

به "امکان حضور رایگان شرکت های IT در نشست نرم افزار اروپا فراهم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکان حضور رایگان شرکت های IT در نشست نرم افزار اروپا فراهم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید