امسال باید برای ورزش متفاوت باشد، حوزه معاونت بانوان در اداره کل تشکیل می شود

به گزارش جعبه مهر، خبرنگاران/لرستان مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: سال 99 برای ورزش استان باید متفاوت از گذشته باشد.

امسال باید برای ورزش متفاوت باشد، حوزه معاونت بانوان در اداره کل تشکیل می شود

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

سید علی کریمی در جلسه با حوزه معاونت ورزشی اظهار کرد: در پایان سال جدید باید بتوانیم خروجی مناسبی با طراحی و اقدامات کارشناسی شده را برای جامعه هدف خودمان ترسیم کنیم.

وی با اهمیت دانستن نقش آمار در برنامه ریزی، افزود: خروجی کار باید تعیین شود و بتوانیم به آن استناد کنیم و در تمام شاخصه ها نیز برای ما قابل قبول باشد که به انجام برنامه ریزی منظم و هوشمند نیز کمک کند.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان بیان نمود: سند چشم انداز در هر حوزه در اداره کل باید توسط معاونت ها ترسیم شود و به عنوان مثال برای حوزه همگانی و قهرمانی راهبردها تعیین باشد.

کریمی با اعلام تشکیل معاونت بانوان در اداره کل ورزش و جوانان استان، شرح داد: حوزه معاونت بانوان مستقل می شود و این اقدام ظرف هفته های آینده صورت می گیرد و از حوزه معاونت ورزش نیز مستقل خواهد شد و کمک خواهد کرد در هر حوزه با تمرکز و قدرت بیشتری حرکت کنیم.

وی گفت: انتظار داریم ظرف هفته جاری سند چشم انداز ورزش استان ترسیم و بحث های استعدادیابی، ورزش روستایی و ورزش قهرمانی و سایر حوزه ها در آن گنجانده شوند و بتوانیم طبق مدل های طراحی آن حرکت کنیم.

شرکت دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 5690

به "امسال باید برای ورزش متفاوت باشد، حوزه معاونت بانوان در اداره کل تشکیل می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امسال باید برای ورزش متفاوت باشد، حوزه معاونت بانوان در اداره کل تشکیل می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید