امارات خودروهای زرهی معیوب به اقتصادی ارسال کرد

به گزارش جعبه مهر، اقدام امارات در ارسال خودروهای زرهی و تجهیزات نظامی معیوب و غیراستاندارد به اقتصادی، باعث رسوایی برای این کشور و تمسخر آن شده است.

امارات خودروهای زرهی معیوب به اقتصادی ارسال کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، مجله فرانسوی زبان ژان افریک با اشاره به اینکه امارات خودروهای زرهی و تجهیزات نظامی معیوب و غیراستاندارد به اقتصادی ارسال نموده است، این خودروهای زرهی را دوچرخه توصیف کرد.

این مجله به نقل از ابراهیم دیمبلی وزیر دفاع اقتصادی نوشت که قضیه خودروهای زرهی ارسالی امارات همچنان مبهم و سوال برانگیز است.

دیمبلی اضافه نمود که وزارت دفاع از امارات درخواست نموده است که خودروهای زرهی معیوب ارسالی به ارتش اقتصادی را تعویض کند.

طبق گزارش وبگاه الخلیج اونلاین، وزارت دفاع اقتصادی روز 17 فوریه در بیانیه ای اظهار داشت که دولت از مجموع 100 خودروی نظامی مقاوم در برابر مین، مواد منفجره و غیره که برای تحویل آن با امارات توافق نموده بود، 50 خودرو را تحویل گرفت.

در این بیانیه اشاره شده است که تعدادی از این خودروها فاقد استانداردهای فنی مورد توافق در قرارداد است و واردکننده اماراتی نیز موافقت کرد که این خودروهای معیوب که 15 خودرو از مجموع 50 خودرو را شامل می گردد، تعویض کند.

امارات در راستای گسترش نفوذ خود در اقتصادی، از نیروهای فرانسوی مستقر در این کشور حمایت های نظامی به عمل می آورد.

ص

شرکت دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 4838

به "امارات خودروهای زرهی معیوب به اقتصادی ارسال کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امارات خودروهای زرهی معیوب به اقتصادی ارسال کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید