الهامی: وام دار زنوزی و طرفداران تراکتور هستم، به تمام بازیکنانم برای فصل بعد احتیاج دارم

به گزارش جعبه مهر، سرمربی تیم فوتبال تراکتور معتقد است بازیکنانش جزو بهترین های ایران هستند و به تمام این بازیکنان برای فصل آینده احتیاج دارد.

الهامی: وام دار زنوزی و طرفداران تراکتور هستم، به تمام بازیکنانم برای فصل بعد احتیاج دارم

ساکت الهامی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در خصوص تمدید قراردادش با باشگاه تراکتور گفت: باید از حسن نیت و اعتماد آقای زنوزی نهایت تشکر را داشته باشم، همچنین از آقای سهرابی، مدیرعامل محترم باشگاه که ایشان هم برای موفقیت تیم زحمت می کشند. از طرفداران تراکتور هم تشکر می کنم که از حضور من در این تیم استقبال کردند و امیدوارم در این مأموریت سخت آنها را راضی کنم. همین طور از بازیکنان متعصب و حرفه ای تراکتور هم تشکر می کنم. آنها همواره نقش مهمی داشته اند و هر مربی آرزو دارد که چنین نفراتی را در اختیار داشته باشد.

وی در پاسخ به این پرسش که بحث تمدید قراردادش از چه زمانی مطرح شد، یادآور شد: مدتی پیش بود که آقای زنوزی در این زمینه با بنده صحبت کرد و من هم با کمال میل قبول کردم. مربیگری برای تیمی که میلیون ها طرفدار دارد برای من افتخار عظیمی است و خودم را وام دار آقای زنوزی و طرفداران پرشور این تیم می دانم. این یک مأموریت سخت است که به من سپرده شده است و باید نهایت کوششم را به کار بگیرم تا از این آزمون عظیم سربلند بیرون بیایم.

الهامی همچنین خاطر نشان کرد: همه ما در کنار هم باید کوشش کنیم تا به یک موفقیت عظیم برسیم. ما به همه این بازیکنان برای این فصل و فصل آینده احتیاج داریم. همواره هم گفته ام که این نفرات در ایران جزو بهترین ها هستند و به عقیده خودم تراکتور تیم ترین تیم در ایران است.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور در ارتباط با شرایط مبهم لیگ برتر توضیح داد: این شرایط در همه لیگ های معتبر جهان وجود دارد و هیچ کس نمی داند چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. در حال حاضر سلامتی مردم در اولویت واقع شده است و فعلاً باید منتظر ریشه کن شدن این بیماری باشیم. واقعاً هیچ چیز معین نیست و نمی توان در این زمینه نظر قطعی داد. الان هر روز در خصوص این ویروس به یک نظر جدید می رسند و فقط باید دعا کنیم که این بیماری هر چه زودتر ریشه کن گردد.

الهامی در خاتمه گفت: الان شرایط طوری است که مسئولان لیگ های معتبر اروپایی هیچ تصمیمی نگرفته اند و فیفا هم اقدامی انجام نداده است. فعلاً که نمی توان چیزی را پیش بینی کرد.

شرکت دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 5702

به "الهامی: وام دار زنوزی و طرفداران تراکتور هستم، به تمام بازیکنانم برای فصل بعد احتیاج دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الهامی: وام دار زنوزی و طرفداران تراکتور هستم، به تمام بازیکنانم برای فصل بعد احتیاج دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید