افزایش استرداد مهاجرین غیرقانونی پاکستانی از ایران

به گزارش جعبه مهر، خبرگزاری خبرنگاران- در سه ماه گذشته بیش از هزار اتباع پاکستانی به علت نداشتن مدارک معتبر سفر و ورود غیر مجاز به ایران بازداشت شده اند.

افزایش استرداد مهاجرین غیرقانونی پاکستانی از ایران

به گزارش خبرنگاران، گزارش رسانه های محلی پاکستان حاکی از افزایش فرایند استرداد مهاجرین غیر قانونی این کشور از ایران است.

پایگاه خبری رادیو پاکستان گفت: در سه ماه گذشته بیش از هزار اتباع پاکستانی به دلیل نداشتن مدارک معتبر سفر و ورود غیر مجاز به ایران بازداشت شده اند.

خبرگزاری رادیو پاکستان امروز دوشنبه در گزارشی گفت: 182 تبعه پاکستانی که به جرم ورود غیرقانونی در ایران بازداشت شده بودند روز گذشته در نقطه صفر مرزی تفتان در منطقه چگای از طریق طرف ایرانی به مرزبانی پاکستان تحویل داده شدند.

به گفته منابع خبری بیشتر این اتباع پاکستانی با هدف مهاجرت کاری به کشور های اروپایی به صورت غیر قانونی وارد ایران شده و از آنجا قصد سفر به ترکیه را داشته اند.

یادآوری می شود استرداد این اتباع پاکستانی بازداشت شده در ایران در حالی انجام می شود که گذرگاه های مرزی ایران و پاکستان در استان بلوچستان طی چند ماه گذشته بیشتر به دلیل شیوع گسترده کرونا بسته بوده است.

شرکت دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 10568

به "افزایش استرداد مهاجرین غیرقانونی پاکستانی از ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش استرداد مهاجرین غیرقانونی پاکستانی از ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید