اختراع نوعی توالت کج برای کاهش زمان سپری شده کارمندان در سرویس های بهداشتی!

به گزارش جعبه مهر، شما بیشتر از 5 دقیقه نمی توانید روی این توالت فرنگی بنشینید و مجبور هستید هرچه زودتر بلند شوید. این، جدیدترین ایده برای کاهش زمان دستشویی کارمندان و افزایش بهره وری و ساعت کار مفید در کشور انگلستان است.

اختراع نوعی توالت کج برای کاهش زمان سپری شده کارمندان در سرویس های بهداشتی!

شرکتی به نام StandardToilet نوعی توالت کج را خلق نموده از نشستن طولانی مدت افراد جلوگیری می نماید. کاسه توالت یک زاویه 13 درجه ای به سوی پایین پیدا نموده است تا به طور ملایم فشاری روی زانوها و پاها حس گردد و افراد نتوانند برای طولانی مدت این فشار را تحمل نمایند.

طراح توالت StandardToilet امیدوار است از این اختراع او در محیط های کاری و ایستگاه های خدماتی استفاده گردد تا زمان دستشویی مردم کاهش پیدا کند. تخمین زده می گردد به تنهایی در انگلیس، کارمندان با هدر دادن وقت در دستشویی ها نزدیک به 4 میلیارد پوند در سال به اقتصاد این کشور خسارت می زنند.

طراح این توالت می گوید با دادن شیبی 13 درجه، ضمن اینکه فشار زیادی بر عضلات و اسکلت بدن افراد وارد نمی گردد ولی نشستن روی توالت را ناراحت نماینده می نماید. شیب بیشتر از این میزان می تواند خطرناک باشد و سلامتی مردم به خطر بیفتد و توالت های StandardToilet فواید سلامتی هم دارند.

از جمله شرایط استقرار و نشستن افراد را بهبود می بخشند. مطالعات پزشکی نشان می دهد توالت های معمولی سنتی باعث تشعیف ماهیچه های لگنی و تورم های بواسیری می شدند اما توالت های StandardToilet چون ماهیچه های فوقانی و تحتانی بدن را درگیر می نمایند؛ اختلالات اسکلتی عضلانی کاهش پیدا می نماید.

هزاران پوندی که هر کارمند در دستشویی هدر می دهد

طبق نظرسنجی که در سال 2019 توسط موسسه غیرانتفاعی Protecting اجرا شده است؛ میانگین نشستن در دستشویی برای هشت شهر انگلیس به 28 دقیقه در طول زمان کار رسیده است که مدت زمان بسیار بالا و شگفت انگیزی است.

در این نظرسنجی به بعضی دفاتر کاری لندن اشاره شده که کارمندان اش در طول روز 28 دقیقه و 35 ثانیه در دستشویی هستند. به این ترتیب، این شرکت ها نزدیک به 2.5 کار در طول یک هفته را برای هر کارمند از دست می دهند.

اگر فرض کنیم در انگلیس برای هر ساعت کار در این شرکت ها مبلغی 12.28 پوندی (25.51 دلار) پرداخت می گردد؛ هزینه نزدیک به 1533.6 پوند (3061.39 دلار) در سال برای هر کارمند به هدر می رود.

البته، بعضی کارشناسان این نگاه به مدت زمان هدر رفتن وقت کارمندان در دستشویی را نادرست می دانند. آن ها می گویند به این دلیل کارمندان در دستشویی نزدیک به نیم ساعت وقت صرف می نمایند چون در محیط کارشان یک فضای مناسب برای استراحت یا آرامش ندارند. این کارمندان برای چند دقیقه دور ماندن از نگاه مدیر یا فشارهای کاری به دستشویی پناه می برند.

به هر حال، ایده توالت های کج دقیقا راحتی افراد در دستشویی را هدف قرار داده است و می خواهد از این طریق بهره وری روزانه کارمندان را افزایش دهد.

منبع

شرکت دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: یک پزشک
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 4294

به "اختراع نوعی توالت کج برای کاهش زمان سپری شده کارمندان در سرویس های بهداشتی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختراع نوعی توالت کج برای کاهش زمان سپری شده کارمندان در سرویس های بهداشتی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید