ابتلا به کرونا در روسیه رکورد زد

به گزارش جعبه مهر، با ثبت 25 هزار و 142 مورد ابتلای تازه به ویروس کرونا در روسیه، بیشتین آمار روزانه ابتلا به این ویروس مرگبار از ماه ژانویه تا کنون در این کشور به ثبت رسید.

ابتلا به کرونا در روسیه رکورد زد

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری مهر، آمار ابتلا به کرونا در روسیه تا صبح امروز دوشنبه به پنج میلیون و 610 هزار و 941 نفر رسید.

بر اساس این گزارش، روسیه دیروز یکشنبه 13 تیر 25 هزار و 142 مورد ابتلای به ویروس کرونا را ثبت کرد که بالاترین رقم از اوایل ژانویه تا به امروز محسوب می گردد.

این هفته آمار مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا هم در روسیه برای پنج روز متوالی رکورد زد به طوری که تنها در روز شنبه 697 نفر بر اثر بیماری کووید -19 در این کشور جان باختند.

آمار های رسمی روسیه نشان می دهد که در روز یکشنبه هم 663 نفر جان خود را بر اثر ویروس کرونا از دست دادند و به این ترتیب تعداد کل قربانیان این ویروس در روسیه به 137 هزار و 925 نفر رسید.

موج تازه ابتلا به ویروس کرونا در روسیه در نتیجه عدم تمایل بسیاری از مردم روسیه به واکسیناسیون بوده است. تنها حدود 15 درصد مردم روسیه در برابر ویروس کرونا واکسینه شده اند حال آنکه بسیاری از روس ها گفته اند که به واکسن ها و اظهارات مردم مقامات روسیه در این باره اعتماد ندارند.

اوایل هفته گذشته ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، از روس ها خواست که بر تردید های خود نسبت به واکسیناسیون فائق آیند و خود را در برابر بیماری کووید -19 واکسینه نمایند.

شرکت دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 10466

به "ابتلا به کرونا در روسیه رکورد زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابتلا به کرونا در روسیه رکورد زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید