آمادگی کامل اورژانس برای حوادث جوی در آذربایجان شرقی

به گزارش جعبه مهر، خبرنگاران/آذربایجان شرقی رئیس اورژانس آذربایجان شرقی از آمادگی کامل برای مواجهه با حوادث جوی، اطلاع داد.

آمادگی کامل اورژانس برای حوادث جوی در آذربایجان شرقی

فرزاد رحمانی در حاشیه بازدید از پایگاه های اورژانس، راهدارخانه، پلیس راه تبریز و آذرشهر و پایگاه امداد و نجات در بناب در مورد آمادگی اورژانس، گفت: با توجه به هشدار سازمان هواشناسی و اداره کل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی مبنی بر ورود سامانه بارشی به استان و آمادگی نیروهای امدادی، خوشبختانه نزدیک 150 پایگاه ثابت و دو فروند بالگرد و بیش از 700نیروی تخصصی آمادگی لازم را برای رویارویی با سوانح ناشی از حوادث جوی را داشته دارند.

وی اضافه کرد : تیم های واکنش سریع اورژانس هم در امادگی کامل بوده و مرکز راهنمایی عملیات بحران هم فعال است.

به نقل از روابط عمومی اورژانس آذربایجان شرقی، وی اعلام نمود: در سومین روز از فروردین 1400 رئیس اورژانس استان،مدیر کل مدیریت بحران استانداری،فرماندهی پلیس راه استان، مدیرعامل هلال احمر استان و مدیر کل راهداری از محور تبریز - ملکان و مقر پلیس راه تبریز-آذرشهر و راهدار خانه خاصبان، اورژانس عجب شیر، پایگاه امداد و نجات امام علی (ع) شهرستان بناب بازدید کردند.

شرکت دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 9674

به "آمادگی کامل اورژانس برای حوادث جوی در آذربایجان شرقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی کامل اورژانس برای حوادث جوی در آذربایجان شرقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید