آخرین قیمت پراید در بازار

به گزارش جعبه مهر، به گزارش خبرنگاران، آن طور که اقتصادنیوز مدعی شده، پراید هفته گذشته را با بالاترین رشد قیمت در میان محصولات پرتیراژ به سرانجام رساند، اما این رشد با آغاز هفته جدید تداوم پیدا کرد؛ به گفته فعالان بازار خودرو محصولات خانواده پراید آغاز هفته را با رشد قیمت آغاز کردند.

آخرین قیمت پراید در بازار

پراید هاچ بک 154 میلیون تومان

پراید 111 مدل بدون صندوق خانواده پراید محسوب می شود که در میان محصولات اسپرت جوان پسند واقع شده است؛ خودرویی که بالاترین رشد قیمت در بازار پرتیراژها را به خود اختصاص داده است. پراید 111 که در آخرین روز هفته گذشته با قیمت 145 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می شد، در ابتدای این هفته با قیمت میانگین 154 میلیون تومان در بازار چکش خورد تا به این طریق رشدی نزدیک به 10 میلیون تومان را ثبت کند؛ پراید 111 در بازه قیمتی 152 تا 156 میلیون تومان امروز در بازار عرضه شد.

دومین محصول از خانواده پراید مدل 131که تولید آن تیر سال جاری متوقف شد نیز از رشد قیمت بی نصیب نبوده و قیمت آن به 130 میلیون تومان رسیده است. اما در خصوص پراید 132 یکی دیگر از محصولات خانواده پراید که که تولید آن سال گذشته متوقف شد می توان در بازار مدل 98 بدون کارکرد آن را با قیمت 135 میلیون تومان یافت.

وانت پراید نیز در میان برخی از صنوف طرفداران خاص خود را دارد به گفته فعالان بازار خودرو وانت پراید مدل 151 در بازار با میانگین قیمت 130 میلیون تومان معامله شد.

شرکت دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 7684

به "آخرین قیمت پراید در بازار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین قیمت پراید در بازار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید